středa 17. listopadu 2010

Kde najít, jak vylepšit Firefox nebo jiný program, ale hlavně, kde najít, jak potom nastavení vrátit zpátky :-)

Znáte to - dočtete se o nějaké vymyšlenosti, jak zlepšit, zrychlit nebo upravit nějaký program, a musíte to vyzkoušet. Časem ale zjistíte, že ona úprava nebyla až tak dobrý nápad, ale už začerta nevíte, jak jste jí dosáhli. V mém případě to byla změna nastavení browser.ctrlTab.previews v about:config. Je sice pěkné vidět náhledy stránek při přepínání tabů, ale počet náhledů je velmi omezený a přepínání není sekvenční, ale jen mezi posledníma dvěma stránkami (jako přehazování na minulý kanál na televizi).

Trpěl jsem tím dost dlouho, až už se mi přestalo chtít trpět a konečně si dohledal, jak to zase "opravit".
Nejobsáhlejší popis všemožných nastavení jsem našel v článku Firefox Tweak Guide, konkrétně na stránce Firefox Tweak Guide [Page 6] - Features, Tips & Tricks, na serveru TweakGuides, kde naleznete i tuny dalších návodů na úpravu nastavení všelikerých programů.

Našel jsem také velmi zajímavý návod na zrychlení Firefoxu Hacks to Make Firefox Faster than Google Chrome. Ten si ještě prostuduji, možná něco vyzkouším, ale hlavně s dobře zapamatuji co. :-)

Dohledal jsem samozřejmě i další návody, třeba Firefox Tweak Guide z roku 2005 a 7 great Firefox about:config tweaks z roku 2007, ale tím už se raději řídit nebudeme, že? ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

MAKE Magazine

Technology Review RSS Feeds

Nejčtenější příspěvky