neděle 2. srpna 2015

Chyba připojení k internetu Synology Diskstation DSM 5?

Všiml jsem si, náhodou, že se mi naposled automaticky nezaktualizoval DSM v Synology Diskstation DS211j. Při pokusu o kontrolu dostupných aktualizací jsem byl obšťastněn varováním, že není dostupné připojení k internetu. Přitom na LAN DS normálně fungovala. Divné, že? Následně jsem přišel na to, že jsem měl měl zadané DNS ručně (Ovládací panel - Síť - Síťové rozhraní - LAN - Upravit), což po nedávné výměně routeru způsobilo pozorovanou částečnou disfunkci. Nastavil jsem tedy DNS na plnou automatiku, DS už načetla správně IP brány i DNS serveru, ale připojení k internetu stále nefungovalo. Pak jsem tedy nastavil znovu všechny údaje kolem DNS ručně, tentokrát správně a - internet zase jede! Podle zmínek na fórech zjevně menší slabinka. Tak si to pamatujme. Pro příště. ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

MAKE Magazine

Technology Review RSS Feeds

Nejčtenější příspěvky